سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاخیر کوچ بهاره عشایر در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

.

معاون
بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابلاغ تصمیم تاخیر کوچ بهاره عشایر به ادارات
مرتبط، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبرداد.



به
گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی»
گفت: به دلیل محدودیت دسترسی خانوارهای عشایری به فضای مجازی و کسب اطلاعات در خصوص
بیماری کرونا، تیم های سیار آموزش و اطلاع رسانی به مناطق عشایرنشین اعزام شده
اند.



او
افزود: پیرو برگزاری جلسه با حضور ادارات مرتبط و پس از تبادل نظر، مقرر شد بر
اساس مکاتبه اداره کل امور عشایر استان با شهرستان ها، کوچ بهاره عشایر به مناطق
ییلاقی تا اطلاع ثانوی و عادی شدن وضعیت این بیماری در جامعه به تعویق افتد.



معاون
بهداشت دانشگاه به خانوارهای عشایری توصیه کرد: با مشاهده نشانه های این بیماری
همچون تب، سرفه و تنگی نفس به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت و یا خانه بهداشت
مراجعه کنند./105



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا,اخبار کرونا ویروس جدید
  • کد خبری : 21366
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب